Σχετικά με εμάς

Σχετικά με εμάς

Η L’Oréal Paris είναι η κορυφαία μάρκα καλλυντικών στον κόσμο, καθιστώντας τα καλύτερα προϊόντα ομορφιάς διαθέσιμα και προσβάσιμα σε όλους. Από το μακιγιάζ και την περιποίηση του δέρματος έως την περιποίηση των μαλλιών και της βαφής, το πρωτοποριακό πνεύμα που μας διακατέχει, μας οδηγεί στην επιστημονική αριστεία και την ακούραστη καινοτομία. Έχουμε δεσμευτεί για την ασφάλεια, την αποτελεσματικότητα και την ποιότητα τω προϊόντων εδώ και περισσότερα από 110 χρόνια. Ως εταιρεία που πάντα υπερασπιζόταν και προάσπιζε την ενδυνάμωση των γυναικών, η L’Oreal Paris αμφισβητεί τα στερεότυπα με ένα σύγχρονο όραμα για τη θηλυκότητα. Στηρίζουμε έμπρακτα όλες τις γυναίκες στο ταξίδι τους προς την εκπλήρωση των ονείρων τους σύμφωνα με τους δικούς τους κανόνες και τις δικές τους επιθυμίες.

Ομορφιά που καινοτομεί

Η L’Oréal Paris είναι το πνευματικό δημιούργημα του Eugène Schueller, του οποίου η μοναδική εμμονή για την επιστημονική πρόοδο θα καθοδηγούσε την ομορφιά τότε αλλά και στις μέρες μας. Μετά από 110 έτη πρωτοποριακής επιστημονικής έρευνας, η L’Oréal Paris παρουσιάζει με υπερηφάνεια μια σειρά εξαιρετικά προηγμένων προϊόντων ομορφιάς που είναι ασφαλή στη χρήση, με κλινικά αποδεδειγμένη αποτελεσματικότητα. Η συλλογή των συστατικών μας χρειάστηκε χρόνια για να δημιουργηθεί, να διαμορφωθεί και να τελειοποιηθεί: επανορθωτικό Ceramide R για το Elseve Total Repair, Mexoryl SX στο δικό μας σταθερό και οικολογικό σύστημα προστασίας φίλτρων UV και Pro-Xylane —μια βιώσιμη καινοτομία αντιγήρανσης οικολογικής χημείας, η οποία εντοπίζεται στην Revitalift Laser.
Το να καινοτομούμε υπεύθυνα είναι μέρος του DNA μας και η L’Oréal Paris το αποδεικνύει μέσω της ΕΚΕ (Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη). Από το 1989 - 14  χρόνια πριν γίνει απαίτηση βάσει νόμου στον κλάδο - έχουμε σταματήσει τις δοκιμές σε ζώα για όλα τα υλικά μας, έχοντας στραφεί στην καινοτομία του Episkin για να διασφαλίσουμε την ασφάλεια των προϊόντων μας. Αυτό το μοντέλο ανασύνθεσης επιδερμίδας, που είναι αποτέλεσμα πάνω από 30 χρόνων επιστημονικής έρευνας και τεχνογνωσίας της L’Oréal στην ανασύνθεση ιστού δέρματος, είναι ένα πολύτιμο εργαλείο για την κατανόηση των εσωτερικών μηχανισμών της βιολογίας του δέρματος, χωρίς να χρειάζεται να βλάψουμε ούτε ένα ζωντανό πλάσμα. 
Τι επιφυλάσσει λοιπόν το μέλλον; Συνεχίζουμε να καινοτομούμε υπεύθυνα, με στόχο την αντικατάσταση όλων των μπουκαλιών σαμπουάν με μπουκάλια από ανακυκλωμένο και ανακυκλώσιμο πλαστικό έως το τέλος του έτους.

Ομορφιά που εμπνέει

Ως σύμβολο της γαλλικής ομορφιάς ανά τον κόσμο, η L’Oréal Paris αντιπροσωπεύει την ομορφιά σε όλες τις ποικίλες μορφές της. Δεν πιστεύουμε ότι υπάρχει ένα μόνο όραμα για την ομορφιά: αντιθέτως, η ομορφιά είναι μοναδική για τον καθένα. Η διάσημη "Dream Team" της L'Oréal Paris αποτελείται από πρεσβευτές κάθε καταβολής και υποβάθρου, περιλαμβάνοντας σύμβολα της βιομηχανίας του κινηματογράφου, της μόδας και της μουσικής. Αυτές οι εξαιρετικές γυναίκες είναι οι διεθνείς εκπρόσωποι της εταιρείας, αντανακλώντας την ποικιλομορφία των πελατών μας. Μπροστά σε μια νοοτροπία που έχει εμμονή με τη νεότητα, όπου οι μεγαλύτερες γυναίκες αισθάνονται αόρατες και παραμελημένες, η L’Oréal Paris συνεργάζεται με την βρετανική Vogue για το λανσάρισμα του “The Non-Issue” – μιας δημοσίευσης του 2019 η οποία επισημαίνει τους λόγους για τους οποίους η ηλικία δεν αποτελεί πρόβλημα.
Η γαλλική κουλτούρα εμπνέει τη δημιουργία των προϊόντων της L'Oréal Paris και όχι μόνο. Πέρα από τα καλλυντικά, η εταιρεία αντιπροσωπεύει την ελεύθερη παριζιάνικη φιλοδοξία και έγινε συνεργάτης ομορφιάς σε πολλές σημαντικές εκδηλώσεις. Από το 1997, η L’Oréal Paris είναι ο επίσημος συνεργάτης μακιγιάζ του δημοφιλούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου των Καννών, θέτοντας την εμπειρία της στην ομορφιά στην υπηρεσία του κινηματογράφου. Επιπλέον, κάθε χρόνο, παρουσιάζουμε την εμπειρία μας στην ομορφιά κατά την εβδομάδα μόδας του Παρισιού. Ως "πελατοκεντρική" εταιρεία, αξιοποιούμε τέτοιου είδους εκδηλώσεις ως μια ευκαιρία να μοιραστούμε με το ευρύ κοινό την εμπειρία μας στην ομορφιά. Μία φορά τον χρόνο, με το "Le Défilé L'Oréal Paris", την πρώτη ανοιχτή πασαρέλα για όλους, εκδημοκρατικοποιείται η ομορφιά της εβδομάδας μόδας του Παρισιού.

Ομορφιά που ενθαρρύνει

“Γιατί σας αξίζει.”

Αυτές οι τρεις απλές λέξεις έχουν γίνει μια συμβολική δήλωση ομορφιάς και ενδυνάμωσης, καθιστώντας το πολυτελές προσιτό σε όλους. Με αυτό το σύνθημα, η L’Oréal Paris προώθησε το πρώτο διαφημιστικό μήνυμα που ανέδειξε την αυτοπεποίθηση πάνω από όλα. Από την πρώτη εμφάνισή του το 1971, το σύνθημα της L’Oréal Paris ήταν ένα κάλεσμα συσπείρωσης των καταναλωτριών γύρω από την εταιρεία και την αξία τους. Αλλά δεν είναι αυτό το μόνο σύμβολο ενδυνάμωσης που διαθέτει η εταιρεία.
Οι εκπρόσωποί μας αποτελούνται από ένα ποικίλο σύνολο προτύπων που υποστηρίζουν τη γυναικεία δύναμη και ενδυνάμωση, εμπνέοντας άλλες γυναίκες να αξιοποιούν τα ταλέντα τους κάθε μέρα. Η Eva Longoria είναι φεμινίστρια ηγέτιδα στη βιομηχανία της ψυχαγωγίας, η Jane Fonda είναι ένα σύμβολο του φεμινισμού που αγωνίζεται για τα δικαιώματα των γυναικών και την οικολογία. Η Liya Kebede συνεργάζεται με το Ίδρυμα Lemlem για να βοηθήσει τις γυναίκες βιοτέχνες στην Αφρική να αναπτυχθούν, συνδέοντάς τις με την υγειονομική περίθαλψη, την εκπαίδευση και την απασχόληση. Η Doutzen Kroes συνεργάζεται με την ένωση “Elephant Crisis Fund”, αντιστρέφοντας την τάση της βιομηχανίας για σκληρή συμπεριφορά προς τα ζώα. 
Σε όλα όσα κάνει η L’Oréal Paris αναδεικνύει τις φεμινιστικές αξίες της μέσα από εκδηλώσεις όπως το Women of Worth. Για πολλά χρόνια, έχει τιμήσει τις εξαίρετες γυναίκες που παρέχουν εθελοντικά τον χρόνο τους για να εξυπηρετήσουν τις κοινότητές τους. Η εκδήλωση παρέχει σε αυτές τις γυναίκες μια πλατφόρμα υψηλού προφίλ και τις υποστηρίζει στις επιχειρήσεις τους με σημαντική χρηματοδότηση.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ

" Η L’Oréal Paris υποστηρίζει την ενδυνάμωση σε κάθε επίπεδο της ζωής μιας γυναίκας. Η παρενόχληση σε δημόσιους χώρους αντιτίθεται πλήρως στη δέσμευσή μας να αυξήσουμε την αίσθηση αυτοεκτίμησης κάθε γυναίκας. Με τη Hollaback! και άλλες τοπικές συνεργαζόμενες ΜΚΟ, καλούμε τους άνδρες και τις γυναίκες να ξεσηκώνονται και να ανταποκρίνονται με ασφάλεια όταν βλέπουν ή βιώνουν παρενόχληση. Μαζί μπορούμε να δημιουργήσουμε έναν κόσμο για τα κορίτσια και τις γυναίκες όπου θα προχωρούν με αυτοπεποίθηση προς τα εμπρός, σε έναν κόσμο χωρίς παρενόχληση. Γιατί κι αυτό σας αξίζει." Delphine Viguier-Hovasse, Global Brand President της L’Oréal Paris.
Ξεκινώντας το διεθνές πρόγραμμα ευαισθητοποίησης ("Stand Up"), σε συνεργασία με τη ΜΚΟ Hollaback!, θέλουμε να εκπαιδεύσουμε 1 εκατομμύριο γυναίκες και άνδρες για να μάθουν πώς να παρεμβαίνουν όταν βλέπουν ή βιώνουν περιστατικά παρενόχλησης σε δημόσιους χώρους. Με αυτόν τον τρόπο, θα συμβάλουμε στη δημιουργία μιας πιο ισότιμης κουλτούρας σεβασμού και αξιοπρέπειας. Γιατί μας αξίζει.
*Ipsos – Διεθνής έρευνα για τη σεξουαλική παρενόχληση σε δημόσιους χώρους – L’Oréal Paris – Απρίλιος 2019.