50 Χρόνια γιορτάζουμε την αξία των γυναικών!

H L’Oréal Paris είναι πολλά περισσότερα από μια μάρκα ομορφιάς


Το «Γιατί μας αξίζει», είναι κάτι πολύ περισσότερο από ένα σύνθημα, είναι η αποστολή μας. Το να παίρνεις την ομορφιά σου στα χέρια σου είναι ενδυνάμωση. Το να πιστεύεις στη δική σου ομορφιά είναι κάτι που μόνο εσύ μπορείς να ελέγξεις και αυτό αποτελεί πραγματική δύναμη. Στη L'Oréal Paris οραματιζόμαστε τη στιγμή που στο άκουσμα ότι «Αξίζεις», θα σκέφτεσαι «Δεν αμφέβαλλα ποτέ γι’ αυτό».

Ένα θρυλικό σύνθημα που ενώνει όλες τις γυναίκες

Το «Γιατί μας αξίζει» επινοήθηκε το 1971 από την Ilon Specht, μια νεαρή 23χρονη γυναίκα από τη διαφημιστική εταιρεία McCann. Αποτέλεσε το πρώτο διαφημιστικό μήνυμα που ανέδειξε τη γυναικεία ενδυνάμωση και είναι πλέον ένα ισχυρό μήνυμα που ενώνει όλες τις γυναίκες. Το "Γιατί μας αξίζει" έγινε από τότε σύμβολο της ενδυνάμωσης των γυναικών ανεξαρτήτως ηλικίας, καταγωγής και υποβάθρου, ώστε να πιστέψουν στην ομορφιά και στην αξία τους.

Το «Γιατί μας αξίζει» έχει μεταφραστεί σε 40 γλώσσες και έχει γίνει το σύνθημα που ενώνει τις γυναίκες σε όλο τον κόσμο, ενθαρρύνοντάς τις να αγκαλιάσουν άφοβα τις φιλοδοξίες τους και να πιστέψουν στον εαυτό τους.

{ "@context": "https://schema.org/", "@type": "WebPage", "speakable": { "@type": "SpeakableSpecification", "cssSelector": ["speakable-content"] }, "url": "https://www.lorealparis.gr/50-xronia-giortazoume-thn-aksia-twn-gunaikwn" }
{ "@context": "http://schema.org", "@type": "VideoObject", "name": "How to", "description": "Γιατί μας αξίζει! 50 χρόνια γιορτάζουμε την αξία των γυναικών! ", "thumbnailUrl": "https://www.lorealparis.gr/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/gr/50-years-of-worth-it/manifesto_video_banner.jpg?rev=e359339404ec4ff5be59201eb051c473", "uploadDate": "2021-04-12T13:34:14+00:00", "embedURL": "https://www.youtube.com/embed/_lzwWMA0HHo" }

Ενδυνάμωση των γυναικών μέσω της ομορφιάς που βασίζεται στην επιστήμη

Βασισμένη στην επιστήμη, η L'Oréal Paris ενδυναμώνει κάθε γυναίκα προσφέροντάς της προϊόντα ομορφιάς ανώτερης ποιότητας. Τα καινοτόμα προϊόντα της μάρκας δίνουν στις γυναίκες αυτοπεποίθηση, ενώ τις βοηθούν να αποκτήσουν τη θέση που τους αξίζει και να αλλάξουν τον κόσμο προς το καλύτερο. Για περισσότερο από έναν αιώνα, η L'Oréal Paris κάνει τα πρωτοποριακά της προϊόντα προσβάσιμα σε όλους, χωρίς συμβιβασμούς στην αποτελεσματικότητα και την ασφάλειά τους. Η ενίσχυση της αυτοπεποίθησης με αυτόν τον τρόπο αποτελεί βασικό παράγοντα που συμβάλλει στην ενδυνάμωση των γυναικών.

Στη L'Oréal Paris πιστεύουμε ότι κάθε γυναίκα, σε όποιο μέρος του κόσμου βρίσκεται, θα πρέπει να έχει πρόσβαση σε ποιοτικά προϊόντα ομορφιάς που θα της επιτρέψουν να πιστέψει στη δύναμή της. Γιατί της αξίζει

{ "@context": "https://schema.org/", "@type": "WebPage", "speakable": { "@type": "SpeakableSpecification", "cssSelector": ["speakable-content"] }, "url": "https://www.lorealparis.gr/50-xronia-giortazoume-thn-aksia-twn-gunaikwn" }

Οι πρέσβειρες μας ενώνουν τη φωνή τους για ενδυνάμωση και διαφορετικότητα στην ομορφιά

Ως σύμβολο της γαλλικής ομορφιάς σε όλο τον κόσμο, η L'Oréal Paris αντιπροσωπεύει την ομορφιά σε όλες της τις μορφές. Το L'Oréal Paris "Dream Team" είναι μια ομάδα πρεσβευτών, συμπεριλαμβανομένων γυναικών από τον κινηματογράφο, τη βιομηχανία μόδας και της μουσικής, οι οποίες είναι αφοσιωμένες στην ενδυνάμωση κάθε γυναίκας, ανεξαρτήτως ηλικίας και καταγωγής. Αναδεικνύοντας τη γυναικεία δύναμη, αυτά τα πρότυπα εμπνέουν κάθε γυναίκα να πιστέψει στην αξία που έχει μέσα της.

Οι εξαιρετικές εκπρόσωποί μας περιλαμβάνουν τις Aja Naomi King, Andie MacDowell, Aishwarya Rai Bachchan, Camila Cabello, Celine Dion, Cindy Bruna, Duckie Thot, Eva Longoria, Gemma Chan, Gong Li, Helen Mirren, Jaha Dukureh, Jane Fonda, Katherine Langford , Leila Bekhti, Liya Kebede, Louise Bourgoin, Luma Grothe, Marie Bochet, Nidhi Sunil, Soo Joo Park και Viola Davis. Καθεμία από αυτές, με τον μοναδικό της τρόπο χρησιμοποιεί τη φωνή και την επιρροή της για να εμπνεύσει τις γυναίκες.

Σε κάθε καμπάνια όταν δηλώνουν "Γιατί μας αξίζει", ενισχύουν το μαχητικό μήνυμα της L'Oréal Paris, δίνοντας τη δυνατότητα σε κάθε γυναίκα να γιορτάσει την αξία της.

{ "@context": "https://schema.org/", "@type": "WebPage", "speakable": { "@type": "SpeakableSpecification", "cssSelector": ["speakable-content"] }, "url": "https://www.lorealparis.gr/50-xronia-giortazoume-thn-aksia-twn-gunaikwn" }
50_years_Worth_It_Push4

Stand Up ενάντια στην παρενόχληση σε δημόσιους χώρους

Έχουμε δεσμευτεί να καταργήσουμε τα εμπόδια που αποτρέπουν τις γυναίκες να κατακτήσουν τις φιλοδοξίες τους, βοηθώντας τες να περπατήσουν ελεύθερα προς το πεπρωμένο τους. Αυτό ξεκινά με το να μπορούν να κινούνται - ελεύθερα και με ασφάλεια - σε κάθε δημόσιο χώρο, σε κάθε γωνιά του κόσμου. Η παρενόχληση σε δημόσιους χώρους συμβαίνει παντού, αφαιρώντας το δικαίωμα των γυναικών να αισθάνονται ασφαλείς. Επειδή αυτό έρχεται σε αντίθεση με τις αξίες της L'Oréal Paris, στις 8 Μαρτίου 2020 η μάρκα ξεκίνησε το πρόγραμμα Stand Up ενάντια στην παρενόχληση σε δημόσιους χώρους. Η πρωτοβουλία αναπτύχθηκε μετά από μια διεθνή έρευνα της L'Oréal Paris και του IPSOS, στην οποία διαπιστώθηκε ότι το 78% των γυναικών έχουν βιώσει σεξουαλική παρενόχληση σε δημόσιους χώρους. Μεταξύ των ερωτηθέντων, μόνο το 25% ανέφερε ότι κάποιος τους προσέφερε βοήθεια όταν αυτό το συμβάν έλαβε χώρα. Επιπλέον, το 86% των ατόμων ανέφεραν ότι δεν γνωρίζουν πώς να αντιδράσουν όταν είναι μάρτυρες παρενόχλησης σε δημόσιους χώρους*.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η L'Oréal Paris αποφάσισε να συνεργαστεί με την Hollaback !, μια διεθνή ΜΚΟ που στοχεύει στον τερματισμό κάθε μορφής παρενόχλησης. Στόχοι που προγράμματος Stand Up είναι η ευαισθητοποίηση σχετικά με το ζήτημα της παρενόχλησης σε δημόσιους χώρους και η εκπαίδευση 1 εκατομμυρίου ανθρώπων με τη μεθοδολογία «5D» - ένα εκπαιδευτικό για άνδρες και γυναίκες που διδάσκει με ασφάλεια πώς να δράσετε όταν είστε θύμα ή μάρτυρας παρενόχλησης σε δημόσιους χώρους. Ο καθένας μπορεί να συμμετάσχει στο κίνημα Stand Up, αφού μπορεί να εκπαιδευτεί μέσα από την πλατφόρμα www.standup-international.com, ανεβάζοντας στα κοινωνικά δίκτυα μια φωτογραφία με το "D" στην παλάμη του και ακολουθώντας το hashtag #WeStandUp.

Το πρόγραμμα μέσα στο τρέχον έτος θα έχει παρουσία σε Ελλάδα, Γαλλία, Ισπανία, Αργεντινή, Καναδά, ΗΠΑ, Μεξικό, Ιταλία και Ινδία, Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία, Κάτω Χώρες, Ελβετία, Ουκρανία, , Τουρκία, Πακιστάν, Αίγυπτος, Μαρόκο, Λίβανος, Ισραήλ, Ινδονησία, Ταϊλάνδη, Χιλή, Πολωνία, Ρωσία, Σουηδία, Δανία, Βέλγιο, Βραζιλία, Αυστραλία, ΗΑΕ, Σαουδική Αραβία και την περιοχή της Καραϊβικής.


*Διεθνής μελέτη που διεξήγαγε η L'Oréal Paris με το IPSOS, με δεδομένα που συγκεντρώθηκαν σε 8 χώρες με περισσότερους από 15.000 συμμετέχοντες, τον Απρίλιο του 2019.

{ "@context": "https://schema.org/", "@type": "WebPage", "speakable": { "@type": "SpeakableSpecification", "cssSelector": ["speakable-content"] }, "url": "https://www.lorealparis.gr/50-xronia-giortazoume-thn-aksia-twn-gunaikwn" }
{ "@context": "http://schema.org", "@type": "BreadcrumbList", "itemListElement": [ { "@type":"ListItem", "position": 1, "item": { "@id": "/", "name": "Home" } } , { "@type":"ListItem", "position": 2, "item": { "@id": "https://www.lorealparis.gr/beauty-magazine", "name": "Beauty Magazine" } } , { "@type":"ListItem", "position": 3, "item": { "@id": "https://www.lorealparis.gr/50-xronia-giortazoume-thn-aksia-twn-gunaikwn", "name": "50-xronia-giortazoume-thn-aksia-twn-gunaikwn" } } ] }